mandag 12. januar 2009

planer for oppussing av gangen fortsetter...og noen av mine auksjonsfunn etc..

Her ser dere da folkens hvordan gangen min ser ut i dag..her hvor alt skal innom av stor og smått på vei ut eller inn..
Det første jeg må gjøre er å male taket hvitt og da blir det med den blankeste, hvite for den har jeg brukt i kjøkkentaket og synes den gir mye gjennskinn og lys til rommet. Alt som henger på veggen har jeg ropt inn på auksjon. Så er det veggene... hos min vennine Siv så jeg en nydelig farge som heter Sand..den var kjempefin til hvite lister så kanskje det bli den eller en litt lysere variant av den... På bildet under ser dere trappegangen som vi pusset opp for 2 år siden..Den gjenspeiler min smak vil jeg si. ikke bry dere om vannflaska mi som er på vei ned trappa..he he. Kanskje jeg skulle ha laget en konkurranse...finn èn feil ved dette bildet ha ha..

På dette bildet er håndspeilen og børsten mitt siste varp i gjenbruksbutikken. Ga 75 kr for det og det synes jeg det er verdt.

Her er mitt shabby chic hjørne i kjøkkenet, veggene venter fortsatt på tapeten som ligger klar i skapet..kremt..Jeg har en stygg tendens til å begynne på nye prosjekter før jeg har gjort ferdig det jeg holder på med..kanskje jeg skal invitere til dugnad..? Noen som melder seg....?


Samtidig som jeg kjøpte sølvbørste og speilet kjøpte jeg dette Jesusbildet også, jeg synes det var noe sart og fint ved det..dette henger på badet..kanskje ikke den rette plassen med jeg synes det tar seg fint ut der jeg..?

Her er skapet i gangen som er avbildet (har vist det før i en annen setting)fordi jeg i juletiden eller kanskje det var rett før..fikk en hyggelig julehilsen med spørsmål om dette var et skap brukt til dukkeklær..men det vet jeg ikke.. dette kommer fra farmenmannens bestemor i Nordnorge og har bakvegg av rekved, og inneholder kun en smal hylle...vi har tidligere brukt det som cd skap, men nå får det stå i hallen en stund..

Til sist har jeg laget en kollasj over noen få av mine auksjonsfunn. For i dag skal jeg på auksjon igjen så får vi se om jeg får med noen skatter hjem..



1 kommentar:

lavendel mio sa...

HEI!!!
Her oppdaget en nydelig blogg gitt:)Masse fine bilder:)
Ser du har lopper i blodet slik som meg:) Du har funnet masse skatter som er vert å ta vare på.Det speilet og børsten var bare så fint,og til den prisen da:)
Ser frem til gangprosjektet ditt,sand er en nydelig farge:)

Ha en nydelig mandag:)