lørdag 10. januar 2009

JEG er med i min første konkurranse og planer for vindfanget..


Nå har jeg blitt med på min første konkurranse inne hos Anneli design. Jeg er ikke den som vinner.. sikkert nok også denne gangen.. men moro å stille opp på sånne herlige initiativ. Lurer på hva jeg skal finne på jeg om jeg kommer opp i DET tallet på telleren min......??


Sitter og kikker innom ulike blogger og lurer på hva slags farge jeg skal ha på veggene i vindfanget...Nå er det jo hvitt overalt på veggene--nei ikke helt, faktisk har jeg en grågrøn vegg på kjøkkenet. Men i gangen vil det være litt upraktisk med hvite vegger da dette er "slusen"hvor alt av uteklær og møkkete labber og våte hunder rister seg....kanskje no grått..?Fransk grå har jeg hørt er fin men den ser litt mørk ut men....jeg får kikke litt i "malebutikken" min i kjelleren...der står det spann fra gulv til tak..men de fleste er en variant av hvitt..men de dæsj a svart vil kanskje gjøre susen...Me får sjå...

Ingen kommentarer: