fredag 9. januar 2009

Her kommer mere bilder---- men også min sjokk og vantro over okkupantstaten Israels bombinger i Gaza...

Her kommer mere bilder jeg gjerne vil dele med dere fra vårt "smultronställe" Her er vi nesten hver dag. Vi har grillplass og hagemøbler å sitte i. Sparker har vi 2 stk av og nå har vi også skøyter begge to.
Noen ganger tar vi med matpakker til oss og hundene, eller vi griller pølser etc. Eller bare er her noen timer uten mat, vi bor jo bare noen minutter unna leiren vår.

Øyeren har i år blitt tappet ganske mye omtrent 1 meter, dere kan tydelig se den hvite stripen langs med steinene i bakgrunn.

Her er vi så ofte vi kan året rundt med våre hunder og gjester vi inviterer med. Om sommeren er det herlig badevann, selv for farmendamen som er skikkelig pyse.
Over ser dere farmenmannen og Pål som koser seg, og antagelig snakker de om sine (alle) prosjekter kjenner jeg dem rett.
Som en kontrast til vårt GODE LIV!!
Så til sist..men absolutt ikke minst..jeg er sterkt engasjert i krigen okkupantstaten Israel fører mot Gaza og det palestinske folk, derfor har jeg lagt "gadget" til siden hvor vi kan finne navn på Israelske varer vi ikke skal kjøpe om man ønsker å boikotte okkupantstaten Israel

2 kommentarer:

Gamlå sa...

Åååååååååå jeg må også ta med Gubben og reise der!

Gode helgen til deg fra Gamlå.

PS. Hvorfor har jeg ikke vært der før! :)

charm design sa...

Så nydelige vinter bilder du viser...
lei meg for at jeg kjøpte de du skulle ha...hi hi
kansje de får inn noe lignende når nyhetene begynner å komme inn.
Jeg er frisk,varte bare en dag.
Så stolene er ribbet for stoff og malt ferdig.Men finner ikke helt det stoffet jeg ser etter.Er redd for at jeg må kjøpe et VELDIG dyrt designers guilt stoff som jeg har sett.Men det er vel egentlig vært det.God helg til deg.