mandag 2. februar 2009

Award

Denne helgen har det vært hundeutstilling både lørdag og søndag..og ingen tur i skog og mark ei heller noen naturbilder fra vårt "smultronställe".
Men ting har skjedd her på bloggen min. Jeg har fått en award med "oppskrift" noe som passer meg utmerket da jeg ikke helt har skjønt hva jeg skulle gjøre videre når man får en slik utmerkelse.

Denne har jeg fått av "fruTicosus"



1.Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side

2.Lag en link til han/henne du fikk linken fra

3.Nominer minst 7 blogger

4.lag link til disse bloggene på bloggen din

5.Legg igjen beskjed på bloggen til de nominerte

Jeg nominerer:
















Det er veldig hyggelig å få award men jeg har vært og er usikker på om jeg egentlig fortjener noen award, for når jeg ser andres mer kreative blogger så kommer min til kort men moro er det lell. Tusen takk.

3 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Så klart du fortjener awarden...her skal det ikke være høye skuldre for å henge med....Bare en ren nytelse...og ikke alle dager er like...Det tror jeg vi alle er enig om...Boken kan du bestille gjennom bloggen sjarmerende-gjenbruk tror jeg..kanskje du får en hilsen med også..Jeg får den på bloggtreffet på fred...Klem fra Maliva Ps.takk for awarden,den varmer...men jeg legger den ikke ut med det første...har flere jeg samler opp:O)

charm design sa...

Helt enig at du fortjener en award,du er jo både kreativ og ikke minst morsom....
Jeg sier tusen takk,hyggelig at du tenker på meg.Tar den med til bloggen min å gir den videre til alle som er innom(er så dårlig på å gi den videre,glemmer det helt bort)Men setter utrolig stor pris på å få den av deg.ha en super fin uke farmen damen.klem

Anonym sa...

Hei på deg. Tusen hjertelig takk for at du vil dele med meg :) Setter stor, stor pris på det.
Klem og ha en fin mandag.